بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید. با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید. .

با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید.

درباره پدر علم حسابداری کمی بیشتر بدانید

اهمیت علوم و فعالیت های مالی در پیشرفت و توسعه جوامع، غیر قابل انکار است. در عصری که تمام جوامع بشری به فکر پیشرفت در زمینه های علمی و اقتصادی هستند، علوم و نرم افزار حسابداری، روز به روز بیشتر کاربرد دارند.
پیشینه رشته حسابداری:
پیشینه رشته حسابداری به اندازه تمدن بشری است. لوح های سفالی کشف شده در سومر و بابل که متعلق به 3600 سال پیش از میلاد می‌باشند، به عنوان اولین مدارک حسابداری در نظر گرفته شده‌اند. البته برای بررسی پیشینه حسابداری باید به زمان های قبل از پاچیولی (در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد) برگردیم زیرا که دانشمند ایرانی، خوارزمی برای اولین بار در مقاله و رساله جبر به تشریح معنا و مفهوم صفر، شمارش دهی و نوشتن نشانه‌ای اعداد پرداخته است.
پدر علم حسابداری جهان:
رشته حسابداری دانشگاهی بیشتر از 500 سال است به واسطه‌ی شخصی به نام لوکا پاچیولی که اصالتا ایتالیایی بود، (در سال 1495 میلادی) آغاز شد. پاچیولی دوران تحصیلی اش را در شهر ونیز سپری کرد و چند سال از عمر خود را در صومعه ای که متعلق به فرقه فرانسیسکن بود، به عنوان راهب گذراند. وی در سال 1497 یک دعوت نامه از جانب لودویکو اسفرتسا دریافت کرد تا در شهر میلان به اشتغال گرفته شد. پاچیولی قبل از آن معلم ریاضیات نیز بود. پس از رفتن به میلان و آشنایی با لئوناردو داوینچی، پاچیولی به داوینچی ریاضیات آموخت. در سال 1499 همراه داوینچی مجبور به ترک میلان شدند، چون پادشاه وقت فرانسه که لوئی دوازدهم بود، شهر را به تسخیر خود در آورده بود. از آن پس بیشتر سفرهای پاچیولی با داوینچی گذشت. پاچیولی در سالی که به میهن خود بازگشت (سال 1517) فوت کرد.
آثار و اقدامات پاچیولی:
پاچیولی در زمینه علم ریاضی چند کتاب منتشر کرد. یک کتاب وی که مجموعی از هندسه، جبر، تناسب و نسبت را در بر دارد، شامل مواردی مثل جبر و محاسبه و کاربرد آن ها در مبادله، تجارت و دفتر داری است. پاچیولی در این اثر به تلفیق علم ریاضیات زمان خود پرداخته است و در این کتاب برای نخستین بار توضیحی درباره شیوه‌ی نگهداری و حفظ حساب هایی که تاجران ونیزی در زمان رنسانس مورد استفاده قرار می‌دادند، ارائه داد. این شیوه در سال های بعدی به شیوه حسابداری “دو طرفه” معروف شد.
با این که پاچیولی این سیستم را اختراع نکرد و تنها آن را تدوین نمود، اما لقب پدر حسابداری را به او داده اند. مجموعه ای که او ارائه و تدوین نمود شامل اغلب حساب و کتاب های مربوط به حسابداری است که ما امروزه با آن آشنا هستیم. او چگونگی استفاده از دفاتر روزنامه و هم چنین دفتر کل را توضیح داد و متذکر شد که یک شخص تا زمانی که بدهکاری و بستانکاری را برابر نکرده باشد، نباید به رختخواب برود.
دفترکل پاچیولی از حساب هایی برای موجودی (شامل وجه دریافتی و موجودی کالا است)، درآمد، سرمایه، مخارج و تعهدات بانکی برخوردار بود. این موضوعات از انواع حساب هایی است که در صورت حساب میزان درآمد یک اداره گزارش می‌شود. رساله پاچیولی طیف وسیعی از موضوعات حسابداری، که شامل اخلاقیات حسابداری و حسابداری هزینه است را در بر دارد. وی هم چنین ثبت پایانی در آخر سال را تشریح کرد و استفاده از یک تراز آزمایشی، جهت تایید محاسبات دفترکل را پیشنهاد کرد. پاچیولی هیچ وقت فکر نمی‌کرد بتواند با این اثر مبنا و اصل حسابداری را بنا کند و روزی سیستم رشته حسابداری با این وسعت توسعه یابد.
 
برای تبدیل تاریخ های خود مانند شمسی به میلادی یا داشتن یک تقویمآنلاین کافیست وارد سایت یار شوید و لذت ببرید.
برای خواندن ادامه این مطلب جذاب اینجا کلیک کنید.
 


برچسب: تقویم یار،سایت یار،تقویم فارسی یار، تقویم انلاین یار، تبدیل تاریخ با یار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۵:۲۵ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

همه چیز درباره بودجه و اصول بودجه نویسی

ماهیت بودجه را 3 جنبه سیاسی، مالی و برنامه ای تشکیل می دهد که تعریف بودجه باید بر مبنای این 3 اصل قرار گیرد. اما هر تعریفی که از بودجه ارائه شود، روی یکی از جنبه های 3 گانه بالا تاکید بیشتری خواهد داشت. در واقع می توان گفت که هر نوع بودجه دارای آثار سیاسی، مالی و برنامه ای می باشد که از هم جدا شدنی نیستند و روی هم تاثیر دارند. در ادامه این مطلب به اصول بودجه نویسی پرداخته می شود.

بودجه نویسی:
بودجه کشور در واقع یک برنامه مالی برای دولت است که برای یک سال مالی تهیه می گردد و حاوی پیش بینی درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار و برآورد هزینه های آن سال می باشد. این بودجه برای تحقق عملیات ها و جهت نیل به اهداف و سیاست های قانونی در نظر گرفته می شود که از سه قسمت به شرح زیر تشکیل می گردد:

بودجه عمومی دولت:
این بودجه شامل اجزای زیر است:
پیش بینی دریافت ها و منابع تامین اعتبار که به صورت مستقیم و غیر مستقیم در سال مالی قانون بودجه از طریق حساب های خزانه داری کل دریافت می شود.
پیش بینی پرداخت هایی که از محل درآمد عمومی و اختصاصی برای اعتبارات جاری و عمرانی و همچنین اختصاصی دستگاه های اجرایی، در سال مربوطه انجام دهد.

بودجه شرکت های دولتی و بانک ها:
شامل پیش بینی درآمد و سایر منابع تامین اعتبار

بودجه موسساتی:
تحت عنوان غیر از عناوین فوق در بودجه کشور منظور می گردد.
در این حوزه سازمان ها می توانند از نرم افزار های حسابداری آنلاین، اتوماسیون اداری و… برای افزایش راندمان امور مالی استفاده کنند.

برای داشتن یک تقویم فارسی جذاب یا تبدیل تقویم های خود نیز کافیست وارد سایت جذاب یار شوید و نهایت بهره را ببرید.
برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: سایت یار-سامانه یار-تقویم انلاین یار-بودجه-انواع بودجه-اصول بودجه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۶:۳۶ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

خرید بازدید و کلیک گوگل 1 تا 10 دقیقه ارتقا زمان ماندگاری در سایت

سفارش و خرید جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری


ویژگی و قابلیت های سرویس/محصول و خدمات:


●هدف این سرویس علاوه بر ارتقا ctr و افزایش رتبه کلمات کلیدی ارتقا فوری Daily Time on Site می باشد

●ارتقا CTR استراتژی موفق، مناسب همه وب‌سایت‌ها

●ارتقا فوری Daily Time on Site استراتژی هدفمند مناسب کلیه بزینس های آنلاین

●تاثیر سریع و نتایج شفاف

●صرفه جویی در زمان و بازگشت سرمایه با نرخ جذب بالای مشتریان جدید

●قابلیت انتخاب نوع آی پی ایرانی یا خارجی

●قابلیت ثبت آمار و نمایش در گوگل سرچ کنسول و Alexa

قابلیت انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاری 1 دقیقه تا 10 دقیقه

●فاقد قابلیت جستجو بازگشتی و بازدید صفحات سایت

●فاقد قابلیت اسکرول و کلیک تصادفی در صفحه سایت

راهبرد و مزایای سرویس جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری
جستجو و خرید کلیک گوگل تجاری شیک رنک

خرید سرچ و کلیک ارگانیک گوگل نسخه تجاری - انتخاب Dwell Time و زمان ماندگاری ★1 دقیقه تا 10 دقیقه★ - ارتقا فوری Dwell Time - ارتقا فوری Daily Time on Site - چند برابر شدن ترافیک و کلیک ارگانیک سایت - افزایش همزمان Total Impressions و Total Clicks افزایش Average CTR تا 100 درصد کسب بهترین نتیجه در Average position - کاهش و بهبود تدریجی رنک الکسا ایران و جهانی - کسب امتیاز از الگوریتم جدید گوگل - در نتیجه ارتقا فوری رتبه سایت و کلمات کلیدی از صفحات پایینی گوگل تا ردیف برتر در Google
جستجو و کلیک ارگانیک گوگل تجاری


صفحه یک گوگل ردیف اول گوگل رویا نیست .

هوش مصنوعی گوگل بر این باور است اگر بازدید کننده مدت زیادی را در سایت سپری کرده است احتمالا محتوای آن صفحه پاسخ گوی نیاز او بوده پس محتوای مفیدی است.

در نتیجه این صفحه شرایط کسب جایگاه بهتری در نتایج گوگل را دارد. Google می داند که CTR صفحه نخست و رتبه 1 گوگل حداقل 25 تا 70 درصد است، حال اگر سایتی CTR پایین تری داشته باشد به طور حتم گزینه مناسبی برای حضور جایگاه نخست و رتبه 1 گوگل نیست و جایگاه خود را از دست میدهد.

با بسته های خرید جستجو گوگل تجاری ctr تک تک کلمات کلیدی سایت خود را منفجر کنید !(99.9% CTR)! (تبدیل رویا به واقعیت) برای اولین بار توسط شیک رنک ممکن شد در گذشته ارتقا CTR بیش از 10 درصد ممکن نبود و همچنان در هیچ سایت و بسته دیگری امکان پذیر نخواهد بود با بسته های ابتدایی آغاز کنید تا به باور این افتخار پی برده سپس انفجار واقعی را در گوگل بصورت حرفه ای برای کلیه کلمات کلیدی سایتتان را رقم بزنید.

فرض کنید در یک بسته کلیک گوگل نسخه تجاری فقط 100 نفر عبارت کلیدی سایت شما را جستجو کنند و 100 کلیک صورت بگیرد نسبت جستجو و نرخ کلیک منجر به افزایش 100% Average CTR می گردد .

این فرایند بکلی به گوگل واکنش مثبت و تعامل بازدید کننده گان نسبت به سایت را با جستجو و کلیک باکیفیت و ارگانیک ثابت می کند و بلعکس اگر نرخ جستجو و کلیک سایتی در نتایج جستجو گوگل ضعیف باشد با افت و کاهش CTR روبرو بوده و جایگاه کلمات کلیدی و سایت تنزل پیدا خواهد کرد.

نکته:

میانگین مدت سپری شدن کاربر در سایت و Dwell Time هر یوزر بعد از لحظه جستجو و کلیک تا لحظه خروج از سایت 1 دقیقه تا 10 دقیقه قابل انتخاب می باشد .

 

منبع : chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۹:۴۳ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

بستن حسابها در پایان دوره مالی

انجام امور حسابداری، دارای مراحلی می باشد که هر کدام از آنها از اهمیت خاصی برخوردار است و هر کدام زمان و شرایط خاص خود را می طلبد. زمانی که دیتاها و اطلاعات مالی به صورت خام به سیستم وارد می شوند، تا زمانی که به شکل گزارش نهایی ساخته می شوند، عملیات های مختلفی روی آنها صورت می گیرد که هدف هر کدام از این عملیات مشخص می باشد. برخی از این عملیات، در ابتدای دوره و برخی در طول دوره مالی صورت می گیرند و سپس برخی از آنها نیز در پایان سال مالی مورد بررسی قرار می گیرند که این فعالیت ها به بستن حساب ها در پایان دوره مالی شهرت یافته اند.

مفهوم بستن حساب ها:
فرآیند حسابداری تحت وب متشکل از حساب های زیادی می باشد که در پایان دوره مالی، تمامی آنها بایستی صفر شوند. یعنی حساب های مانده بدهکار، بستانکار شوند و همچنین حساب های مانده بستانکار، بدهکار گردند. این فرآیند در حسابداری به فرآیند بستن حساب ها در پایان دوره مالی معروف می باشد که به وسیله آن تمامی حساب ها صفر می گردند. انجام این امر باعث می گردد که یک صورت کلی از حساب های مالی شرکت و سازمان در اختیار مدیران آن قرار گیرد و به راحتی بتوانند در روند کسب و کار سال های آتی برای اخذ تصمیمات بهتر از آنها استفاده نمایند.

تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها:
در حسابداری آنلاین  3 نوع حساب دائمی، موقت و مخلوط تعریف شده اند که در شرایط لازم هر کدام از آنها باید بسته شوند. البته باید خاطر نشان کرد که حساب های مخلوط، تحت شرایطی به حساب های دائم یا موقت تبدیل می شوند و در انتهای سال مالی، تنها حساب های موقت و دائم بسته می شوند. بستن حساب های مالی تنها مختص پایان سال نمی باشد و ممکن است در طول سال نیز بنا به دلایلی این اقدام صورت گیرد مثلا در صورتی که برخی از مشتریان باقیمانده بدهی خود را پرداخت نکرده باشند و حساب آنها نیمه کاره مانده باشد. بنابراین شرکت با بستن حساب وی در واقع مطالبه خود را جز معوقات سوخت شده قرار می دهد. اما در پایان دوره مالی به منظور مشخص شدن میزان سود و زیان و انتقال بعضی از حساب ها به سال مالی بعد، حسابداران اقدام به بستن حساب ها می کنند که حساب های موقت بسته شده و حساب های دائمی نیز پس از بسته شدن به سال مالی بعد انتقال می یابند.

تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها دارای چرخه زیر می باشد:

جمع آوری و طبقه بندی دقیق اطلاعات مالی با جزئیات
تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده و ارزیابی آنها
ثبت دفاتر قانونی شامل دفتر روزنامه و دفتر کل
آماده کردن تراز آزمایشی
برطرف کردن اشتباهات و اصلاح و تعدیل دفاتر
تهیه تراز آزمایشی اصلاح شده
تهیه صورت سود و زیان و صورت تغییرات سرمایه
بستن حساب های موقتی
تهیه تراز اختتامیه
تهیه ترازنامه شرکت و بستن حساب های دائمی و انتقال به سال مالی بعد

در اخر هم برای داشتن یک تقویم آنلاین یا تبدیل تاریخ خاطرات خود می توانید وارد سایت جذاب یار شوید و لذت ببرید. 

منبع


برچسب: تقویم یار،سایت یار،تقویم فارسی یار، تقویم انلاین یار، تبدیل تاریخ با یار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۰۱ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

بستن حسابها در پایان دوره مالی

انجام امور حسابداری، دارای مراحلی می باشد که هر کدام از آنها از اهمیت خاصی برخوردار است و هر کدام زمان و شرایط خاص خود را می طلبد. زمانی که دیتاها و اطلاعات مالی به صورت خام به سیستم وارد می شوند، تا زمانی که به شکل گزارش نهایی ساخته می شوند، عملیات های مختلفی روی آنها صورت می گیرد که هدف هر کدام از این عملیات مشخص می باشد. برخی از این عملیات، در ابتدای دوره و برخی در طول دوره مالی صورت می گیرند و سپس برخی از آنها نیز در پایان سال مالی مورد بررسی قرار می گیرند که این فعالیت ها به بستن حساب ها در پایان دوره مالی شهرت یافته اند.

مفهوم بستن حساب ها:
فرآیند حسابداری تحت وب متشکل از حساب های زیادی می باشد که در پایان دوره مالی، تمامی آنها بایستی صفر شوند. یعنی حساب های مانده بدهکار، بستانکار شوند و همچنین حساب های مانده بستانکار، بدهکار گردند. این فرآیند در حسابداری به فرآیند بستن حساب ها در پایان دوره مالی معروف می باشد که به وسیله آن تمامی حساب ها صفر می گردند. انجام این امر باعث می گردد که یک صورت کلی از حساب های مالی شرکت و سازمان در اختیار مدیران آن قرار گیرد و به راحتی بتوانند در روند کسب و کار سال های آتی برای اخذ تصمیمات بهتر از آنها استفاده نمایند.

تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها:
در حسابداری آنلاین  3 نوع حساب دائمی، موقت و مخلوط تعریف شده اند که در شرایط لازم هر کدام از آنها باید بسته شوند. البته باید خاطر نشان کرد که حساب های مخلوط، تحت شرایطی به حساب های دائم یا موقت تبدیل می شوند و در انتهای سال مالی، تنها حساب های موقت و دائم بسته می شوند. بستن حساب های مالی تنها مختص پایان سال نمی باشد و ممکن است در طول سال نیز بنا به دلایلی این اقدام صورت گیرد مثلا در صورتی که برخی از مشتریان باقیمانده بدهی خود را پرداخت نکرده باشند و حساب آنها نیمه کاره مانده باشد. بنابراین شرکت با بستن حساب وی در واقع مطالبه خود را جز معوقات سوخت شده قرار می دهد. اما در پایان دوره مالی به منظور مشخص شدن میزان سود و زیان و انتقال بعضی از حساب ها به سال مالی بعد، حسابداران اقدام به بستن حساب ها می کنند که حساب های موقت بسته شده و حساب های دائمی نیز پس از بسته شدن به سال مالی بعد انتقال می یابند.

تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها دارای چرخه زیر می باشد:

جمع آوری و طبقه بندی دقیق اطلاعات مالی با جزئیات
تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده و ارزیابی آنها
ثبت دفاتر قانونی شامل دفتر روزنامه و دفتر کل
آماده کردن تراز آزمایشی
برطرف کردن اشتباهات و اصلاح و تعدیل دفاتر
تهیه تراز آزمایشی اصلاح شده
تهیه صورت سود و زیان و صورت تغییرات سرمایه
بستن حساب های موقتی
تهیه تراز اختتامیه
تهیه ترازنامه شرکت و بستن حساب های دائمی و انتقال به سال مالی بعد

در اخر هم برای داشتن یک تقویم آنلاین یا تبدیل تاریخ خاطرات خود می توانید وارد سایت جذاب یار شوید و لذت ببرید. 

منبع


برچسب: تقویم یار،سایت یار،تقویم فارسی یار، تقویم انلاین یار، تبدیل تاریخ با یار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۳:۴۲ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)