با تقويم يار نگراني بابت زمان و تاريخ نداشته باشيد. با تقويم يار نگراني بابت زمان و تاريخ نداشته باشيد. .

با تقويم يار نگراني بابت زمان و تاريخ نداشته باشيد.

معرفي 5 ابزار رايگان و فوق العاده براي سئوكاران و وبمستران

ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت

همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد

كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت

لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php


ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل

اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره‌ شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.

لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php


ابزار جستجوي در 100 نتايج گوگل

به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.

در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .

لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php


ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ

به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد

لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php


ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل

جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.

لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php


براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت شيك رنك مراجعه نماييد.

منبع:chicrank.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۰۲ توسط:فاطمه اكبري موضوع: نظرات (1)

استخدام چيست؟【مفهوم + انواع + تعريف و مراحل استخدام】

استخدام كامل چيست؟
از زماني كه جهان به سمت صنعتي شدن و مدرنيته پيشرفته و مجموعه‌هاي صنعتي و توليدي براي تامين نيروي كار موظف به رعايت حقوق كاركنان شدند، شيوه‌هاي قرارداد بين كارگر و كارفرما شكل ديگري به خود گرفته است. با شكل‌گيري سنديكاهاي كارگري و وضع قوانين حمايتي تا حدودي شرايط استخدام و مديريت منابع انساني شكل قانوني و مدون به خود گرفته است. در واقع استخدام به قرارداد كار كتبي يا شفاهي گفته مي‎شود كه طي آن كارمند و كارفرما موظف به ارائه خدمات و دستمزد خواهند بود و شخص مورد نظر براي انجام اموري كه شرح وظايف آن ارائه مي‌شود به كار گماشته خواهد شد. سود حاصل از كار كارمند به كارفرما تعلق مي‌گيرد و در مقابل كارفرما تعهد مي‌كند كه به كارمند دستمزد پرداخت كند.

مفهوم استخدام چيست؟
همانطور كه گفته شد، استخدام به معناي به كار گرفته شدن در اموري است كه متضمن ارائه خدمات باشد و در مقابل كارفرما نيز تعهد كند كه بابت اين كار دستمزد ارائه كند. بحثي كه در زمينه انواع به كارگيري نيروي كار وجود دارد به شيوه اداره كشور بازمي‌گردد. تفكري كه بر اقتصاد كشورها حاكم است ممكن است دولت را از چرخه استخدام خارج كند يا استخدام دولتي را به شدت محدود كند. در اين شرايط شركت‌هاي خصوصي هستند كه تعيين كننده شيوه كار خواهند بود اما نهادهاي قانون‌گذار مدرن نيز همواره به دنبال راهي بوده‌اند تا سلطه كارفرما‌هاي تخصصي بر كارگر كاهش يابد تا بتوانند حقوق و مزايا و امنيت شغلي كارگر را به شرايط انساني نزديك كنند. در صورتي كه كارفرما دولت باشد، امنيت شغلي و دستمزد بالاتر خواهد بود و دولت موظف به تامين نيرو و تامين دستمزد است. در اين شرايط امنيت شغلي افزايش خواهد داشت.

آگهي استخدام چيست؟
اين روزها شركت‌ها و كارفرمايان براي تامين نيروي مناسب موقعيت‌هاي شغلي خود دست به انتشار آگهي استخدام مي‌زنند. در اين آگهي‌ها علاوه بر شرح موقعيت شغلي و تخصص و زمينه مورد نياز براي كار، مواردي مانند مدرك تحصيلي و سابقه كار نيز قيد مي‌شود تا افرادي كه به دنبال كار مورد نظرشان هستند با دانستن اطلاعات كلي بتوانند تصميم بگيرند كه اين آگهي مناسبشان خواهد بود يا خير. زماني كه آگهي استخدام منتشر مي‌شود اولين گزينه‌اي كه بايد نگاه كنيد اين است كه ايا مدرك و سابقه كار مورد نياز براي اين موقعيت را داريد يا خير. در صورتي كه دستتان براي انتخاب باز بود از نظر تايم كاري و دستمزد بررسي كنيد و سپس توجه كنيد كه موقعيت مكاني محل كار مناسب شما باشد. در صورتي كه تا حدودي موقعيت شغلي ارائه شده را مناسب حال خود دانستيد سعي كنيد رزومه خود را براي اين موقعيت شغلي تنظيم كنيد و در زمان مناسب ارسال كنيد تا در صورت قبولي براي مصاحبه كاري به شما اطلاع داده شود.

براي دانستن اينكه تاريخ امروز چندمه و ... نيز مي توانيد وارد سايت يار شويد. 

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد. 


برچسب: سايت يار-استخدام-كاريابي-شغل-درآمد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۴:۱۹ توسط:فاطمه اكبري موضوع: نظرات (1)

معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك

شما را به معرفي محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.

افزايش كليك گوگل ترندينگ

با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي مي‌شود. ●اگر مي‌خواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روش‌هايي است كه مي‌توانيد از آن استفاده كنيد.

خريد كليك ارگانيك گوگل با نام برند (ترندينگ)


خريد ورودي گوگل

وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل مي‌شود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايت‌هايي كه كاربران زيادي به آن ورود مي‌كنند بشدت اهميت مي‌دهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در مي‌آورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.

●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

خريد ورودي گوگل شيك رنك


خريد كليك گوگل

سايتي در جايگاه پايين از نتايج گوگل است اما با سفارش سرويس افزايش كليك گوگل كاربران زيادي بر روي آن كليك مي كنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت در مقايسه با جايگاهي كه داريد بالاتر رفته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت را فورا ارتقا مي دهد. مثلا روزانه 2000 نفر كلمه كليدي سايت شما را جستجو كنند و فقط 5 درصد آنها يعني 100 نفر در نتايج گوگل بر روي سايت كليك كنند نرخ كليك و CTR سايت به 10 درصد افزايش مي يابد در واقع بازديدكنندگان ارگانيك سايت 2 برابر خواهد شد .

●با ارتقا CTR و رتبه گوگل، محصولات و خدمات خود را، بصورت رايگان به ميليون‌ها كاربر گوگل نمايش مي دهيد . ●قابليت اسكرول و كليك تصادفي در صفحات سايت ●قابليت رايگان جستجو بازگشتي و بازديد 2 مرتبه از سايت ●قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ ●قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي ●قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa ●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●سرويس كاملا ايمن و مورد تاييد گوگل بدون ريسك منفي براي سايت ●جستجو و كليك در 10 صفحه اول و 100 نتايج نخست در گوگل

خريد كليك گوگل شيك رنك


افزايش بازديد سايت

تأييد شده است كه Google از داده هاي Google Chrome براي تعيين تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي كنند (و چند بار) استفاده مي كند. سايت هايي كه افزايش بازديد مستقيم زيادي دارند احتمالاً سايت هاي با كيفيت بالاتر در مقابل سايتهايي هستند كه خريد بازديد سايت بسيار كم تري دارند. بازديد هايي كه بصورت مستقيم به سايت شما منقل شود را Direct Traffic يا ترافيك مستقيم مي گويند. به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سايت chicrank.com را وارد كنيد اين نوع بازديد مستقيم خواهد بود.

زمان ماندگاري انتخاب از ♻️30 ثانيه & 250 ثانيه♻️ - كسب تدريجي جايگاه برتر position - ارتقا مستقيم رنك الكسا ايران و جهاني - ارتقا تدريجي نرخ پرش و بهبود بانس ريت - كسب امتياز و بهبود شاخص هاي تجربه كاربري و بهبود ميزان رضايت مندي سايت از الگوريتم رنك برين گوگل

خريد بازديد سايت شيك رنك

براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com



برچسب: سئو،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۵۰ توسط:فاطمه اكبري موضوع: نظرات (1)

چرا به مصاحبه كاري دوم دعوت نمي شويم؟

پيدا كردن كار هميشه با سختي و نا اميدي همراه است، اما شايد هيچ چيز آزاردهنده تر از ماندن در مرحله مصاحبه اوليه نباشد. فرقي نمي كند كه در همان گام اول يعني جلب نظر كارفرما مشكل داريد يا اينكه در مراحل نهايي گزينش و بستن قرارداد دچار مشكل مي شويد و از آگهي استخدام باز مي مانيد؛ در هر مرحله اي كه هستيد نبايد براي رسيدن به هدف خود كوتاهي كنيد. يكي از چالش برانگيز ترين مراحل استخدام رسيدن به مرحله دوم مصاحبه كاري است؛ ممكن است حتي در مصاحبه اول خيلي خوب عمل كرده باشيد ولي بازهم به مصاحبه دوم دعوت نشويد! در اين مقاله مي خواهيم با يكديگر دلايل نرسيدن افراد به مرحله دوم مصاحبه هاي كاري شركت ها را بررسي كنيم.
دلايلي كه به مصاحبه كاري دوم دعوت نمي شويد.(دلايلي كه مربوط به شما نمي شود!)

قبل از اينكه هر فكر منفي به ذهن تان برسد و بخواهيد سريع خودتان را مقصر بدانيد، بايد بدانيد كه گاهي در مسير كاريابي اتفاقاتي ميافتد كه از دست شما خارج هستند و نرسيدن شما هيچ ربطي به لياقت و توانايي تان ندارد. پس اگر يكي دو مصاحبه رفته ايد ولي خبري از شركت ها نشده است و با شما براي مصاحبه كاري دوم تماس نگرفته اند، اصلاً فكر نكنيد كه مشكل از شما است!

نيازمندي كارفرما تغيير كرده است!
هميشه نيازهاي شركت ها در حال تغيير است؛ مثلاً بودجه شان را محدود كرده اند. پول هايشان را در بخش ديگري مي خواهند هزينه كنند. يا اينكه اين پست را به تيم ديگري واگذار كرده اند و اين تيم نيز در جاي ديگري مستقر شده اند. گاهي اين اتفاقات در وسط مراحل گزينش شما رخ مي دهد. در واقع شما در اين شرايط براي كاري اقدام كرده ايد، كه ديگر وجود ندارد و ممكن است در اين شرايط شركت به شما اطلاع دهد و محترمانه از شما عذر خواهي كند يا اينكه نيازي نبيند كه شما را در جريان لغو فرآيند جذب نيرو بگذارد.

ممكن است همرنگ آن سازمان نباشيد!
وقتي حرف استخدام به ميان مي آيد هماهنگي با فرهنگ سازمان و همرنگ بودن با جماعتي كه در آن شركت كار مي كنند، به اندازه مهارت (بلكه بيشتر از آن) اهميت پيدا خواهد كرد. مثلاً فرض كنيم شما يك نيروي بسيار نخبه و ماهر با توانايي بالا هستيد و در مصاحبه نيز از سايرين امتياز فني و علمي بالاتري آورده باشيد؛ اما شما فردي با ظاهري ساده باشيد و از نظر روابط اجتماعي يك شخص كاملاً مقيد و سالم باشيد؛ اما آن مجموعه كاري زياد به حفظ سلامت روابط كاركنان خود اهميتي ندهد و بالعكس نيروهايي با ظاهر و پوشش غير متعارف بخواهد! در اين شرايط به احتمال زياد شما به مصاحبه كاري دوم دعوت نخواهيد شد، حتي اگر وارد چنين مجموعه اي هم شويد، قطعاً كارايي شما كاهش خواهد يافت و از كار كردن در چنين مجموعه اي لذت نخواهيد برد!

براي داشتن يك تقويم شمسي به ميلادي يا يك تقويمانلاين كافيست وارد سايت يار شويد. 

منبع 


برچسب: سايت يار-سامانه يار-تقويم انلاين يار-نرم افزار حسابداري-امور مالي-حسابداري انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۴:۵۲ توسط:فاطمه اكبري موضوع: نظرات (2)

چرا بايد شما را استخدام كنيم؟

چرا بايد شما را استخدام كنم؟ اين سوالي است كه كارفرما از شما خواهد پرسيد. چون من بهترين فرد براي اين شغل هستم. اين جوابي است كه شما مي دهيد. اما آيا اين جواب ساده، كارساز است؟ قطعاً خير. بين اينكه بگوييم «من بهترين فرد براي اين شغل هستم» تا اينكه نشان دهيم «من بهترين فرد براي اين شغل هستم» خيلي فاصله است! اينجاست كه بايد ياد بگيريد چگونه به كارفرما برتري و قابليت خود را نشان دهيد.

فرقي نمي كند كه اين اولين مصاحبه شما است يا 41 امين مصاحبه كاري تان! در هر سطحي و سابقه اي باشيد در اين مقاله به شما ياد خواهيم داد كه اگر چنين سوالي از شما پرسيده شد، چه واكنشي نشان دهيد و چه جوابي به كارفرما بدهيد كه بتوانيد يك گام به شغل مورد علاقه تان نزديك تر شويد.

چرا كارفرما چنين سوالي مي پرسد؟
هر سوالي در مصاحبه -حتي عجيب ترين آنها- يك هدفي دارد. اما چرا مدير منابع انساني و مسئول گزينش شركت، اين سوال بخصوص را از شما مي پرسد؟ قطعاً پرسيدن اين سوال بخاطر اين نيست كه آن ها تنبل هستند يا اينكه به قضاوت و تشخيص خودشان اطمينان ندارند! آنها مي خواهند واقعاً مي خواهند مطمئن كه آيا شما براي آن پست مناسب هستيد يا خير؟

مطمئناً آنها مي توانستند رزومه كاري شما را بخوانند، اما آن ها به دنبال مدارك تحصيلي و گواهينامه هاي شما نيستند! آنها مي خواهند كه شما چه ارزشي به شركت شان اضافه خواهيد كرد و چه باري از مجموعه را بر دوش خواهيد كشيد؟ و چگونه در موفقيت و رشد شركت همكاري خواهيد داشت؟ حتي ممكن است آن ها اين سوال را از شما بپرسند تا ببينند كه شما چگونه مي توانيد شرايط سخت را كنترل كنيد. (اين يك مهارت نرم است كه كارفرمايان در هر نيرويي كه مي خواهند استخدام كنند، جستجويش مي كنند)

در واقع سوال «چرا بايد شما را استخدام كنيم؟» سوالي است كه مي تواند شما را مورد توجه قرار دهد و مي تواند تكليف كار را براي كارفرما روشن كند، كه آيا شما را استخدام كند يا خير؟ همه اينها به جوابي كه مي دهيد، بستگي دارد.

اين سوال مي تواند به صورت هاي ديگري از شما پرسيده شود:

شما چه چيزي براي اين موقعيت شغلي آورده ايد؟
چرا شما بهترين گزينه براي اين موقعيت شغلي هستيد؟
چرا شما براي اين شغل مناسب هستيد؟

براي تبديل تقويم شمسي به ميلادي يا امروز تاريخ چندم است كافيست وارد سايت يار شويد. 

ادامه مطلب 


برچسب: تقويم ايراني يار،سايت يار،تقويم فارسي يار، تقويم انلاين يار، تبديل تاريخ با يار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۶:۰۵ توسط:فاطمه اكبري موضوع: نظرات (1)

بستن حسابها در پايان دوره مالي

انجام امور حسابداري، داراي مراحلي مي باشد كه هر كدام از آنها از اهميت خاصي برخوردار است و هر كدام زمان و شرايط خاص خود را مي طلبد. زماني كه ديتاها و اطلاعات مالي به صورت خام به سيستم وارد مي شوند، تا زماني كه به شكل گزارش نهايي ساخته مي شوند، عمليات هاي مختلفي روي آنها صورت مي گيرد كه هدف هر كدام از اين عمليات مشخص مي باشد. برخي از اين عمليات، در ابتداي دوره و برخي در طول دوره مالي صورت مي گيرند و سپس برخي از آنها نيز در پايان سال مالي مورد بررسي قرار مي گيرند كه اين فعاليت ها به بستن حساب ها در پايان دوره مالي شهرت يافته اند.

مفهوم بستن حساب ها:

فرآيند حسابداري تحت وب متشكل از حساب هاي زيادي مي باشد كه در پايان دوره مالي، تمامي آنها بايستي صفر شوند. يعني حساب هاي مانده بدهكار، بستانكار شوند و همچنين حساب هاي مانده بستانكار، بدهكار گردند. اين فرآيند در حسابداري به فرآيند بستن حساب ها در پايان دوره مالي معروف مي باشد كه به وسيله آن تمامي حساب ها صفر مي گردند. انجام اين امر باعث مي گردد كه يك صورت كلي از حساب هاي مالي شركت و سازمان در اختيار مديران آن قرار گيرد و به راحتي بتوانند در روند كسب و كار سال هاي آتي براي اخذ تصميمات بهتر از آنها استفاده نمايند.

تهيه صورت هاي مالي و بستن حساب ها:

در حسابداري آنلاين 3 نوع حساب دائمي، موقت و مخلوط تعريف شده اند كه در شرايط لازم هر كدام از آنها بايد بسته شوند. البته بايد خاطر نشان كرد كه حساب هاي مخلوط، تحت شرايطي به حساب هاي دائم يا موقت تبديل مي شوند و در انتهاي سال مالي، تنها حساب هاي موقت و دائم بسته مي شوند. بستن حساب هاي مالي تنها مختص پايان سال نمي باشد و ممكن است در طول سال نيز بنا به دلايلي اين اقدام صورت گيرد مثلا در صورتي كه برخي از مشتريان باقيمانده بدهي خود را پرداخت نكرده باشند و حساب آنها نيمه كاره مانده باشد. بنابراين شركت با بستن حساب وي در واقع مطالبه خود را جز معوقات سوخت شده قرار مي دهد. اما در پايان دوره مالي به منظور مشخص شدن ميزان سود و زيان و انتقال بعضي از حساب ها به سال مالي بعد، حسابداران اقدام به بستن حساب ها مي كنند كه حساب هاي موقت بسته شده و حساب هاي دائمي نيز پس از بسته شدن به سال مالي بعد انتقال مي يابند.

تهيه صورت هاي مالي و بستن حساب ها داراي چرخه زير مي باشد:

جمع آوري و طبقه بندي دقيق اطلاعات مالي با جزئيات تجزيه و تحليل اطلاعات گردآوري شده و ارزيابي آنها ثبت دفاتر قانوني شامل دفتر روزنامه و دفتر كل آماده كردن تراز آزمايشي برطرف كردن اشتباهات و اصلاح و تعديل دفاتر تهيه تراز آزمايشي اصلاح شده تهيه صورت سود و زيان و صورت تغييرات سرمايه بستن حساب هاي موقتي تهيه تراز اختتاميه تهيه ترازنامه شركت و بستن حساب هاي دائمي و انتقال به سال مالي بعد در اخر هم براي داشتن يك تقويم آنلاين يا تبديل تاريخ خاطرات خود مي توانيد وارد سايت جذاب يار شويد و لذت ببريد.

منبع


برچسب: سايت يار-سامانه يار-تقويم انلاين يار-سود-مديريت سود-حسابداري انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۱۲ توسط:فاطمه اكبري موضوع: نظرات (0)