با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید. با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید. .

با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید.

تجدید ساختارهای مالی به منظور افزایش سود

بهتر است در ابتدا و برای درک بهتر رابطه تجدید ساختار های مالی و افزایش سود، با مفاهیمی مثل: استاندارد های حسابداری (ساختارهای مدیریتی) و مدیریت سود آشنا شوید.

تعریف استانداردهای حسابداری:

از استاندارد به معنای مقیاس و نمونه و یا چیزی که اصل و مبنا قرار گرفته شده ، برای مقایسه توسط جمع کثیری از مردم در فرهنگ لغت، نام برده شده است. در حسابداری می توان گفت استاندارد ها، قوانینی هستند که انجام امور را اداره کرده و تعیین کننده ی این هستند که گزارش مالی کدام اطلاعات را باید در بر بگیرند.

تعریف مدیریت سود:

یکی از حیاتی ترین مسائل، مدیریت سود می باشد که در حسابداری تحت وب توجه زیادی به آن می شود. قضاوت هایی که از طرف مدیران انجام می گیرد و اختیاراتی که مدیران در روند گزارشگری مالی دارند به مدیریت سود، معروف است. مدیریت سود مجموعه اقداماتی است که در راستای استاندارد های مورد قبول در علم حسابداری آنلاین انجام می شود و هدف آن وصول به سودی است که مدنظر است.

نظر اسکیپر در مورد مدیریت سود: “مدیریت سود ، دخالت و مبادرت کلی و بزرگی در روند گزارشگری مالی جهت رسیدن به سطوح موردنظر از سود است. به این صورت ، سود ممکن است با توجه با هدف های متفاوت مدیریتی، کاهش یا افزایش یابد “.

در جایی دیگر این چنین تعریفی از مدیریت سود ارائه شده است:

” مدیریت سود امری است که باعث می شود، گزارش سود بیشتر از این که عملکرد مالی یک شرکت را نشان دهد، بازتابی از خواسته ها و نیازهای مدیریت باشد. ”

به طور معمول، مدیریت سود با دو روش زیر انجام می پذیرد:

با روش حسابداری تعهدی، که این روش عبارت است ازمحاسبه عملکرد یک شرکت و آشنایی با پیشامد های اقتصادی و عدم توجه به زمانی که معامله انجام می گیرد، به صورتی نقدی.

به صورت تغییردادن و عوض کردن روش های حسابداری

برای تبدیل سال شمسی به میلادی یا داشتن یک تقویم‌آنلاین و ... کافیست وارد سایت یار شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: سایت یار-سامانه یار-تقویم انلاین یار-سود-مدیریت سود-حسابداری انلاین،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۵:۲۰ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)