بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید. با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید. .

با تقویم یار نگرانی بابت زمان و تاریخ نداشته باشید.

بستن حسابها در پایان دوره مالی

انجام امور حسابداری، دارای مراحلی می باشد که هر کدام از آنها از اهمیت خاصی برخوردار است و هر کدام زمان و شرایط خاص خود را می طلبد. زمانی که دیتاها و اطلاعات مالی به صورت خام به سیستم وارد می شوند، تا زمانی که به شکل گزارش نهایی ساخته می شوند، عملیات های مختلفی روی آنها صورت می گیرد که هدف هر کدام از این عملیات مشخص می باشد. برخی از این عملیات، در ابتدای دوره و برخی در طول دوره مالی صورت می گیرند و سپس برخی از آنها نیز در پایان سال مالی مورد بررسی قرار می گیرند که این فعالیت ها به بستن حساب ها در پایان دوره مالی شهرت یافته اند.

مفهوم بستن حساب ها:

فرآیند حسابداری تحت وب متشکل از حساب های زیادی می باشد که در پایان دوره مالی، تمامی آنها بایستی صفر شوند. یعنی حساب های مانده بدهکار، بستانکار شوند و همچنین حساب های مانده بستانکار، بدهکار گردند. این فرآیند در حسابداری به فرآیند بستن حساب ها در پایان دوره مالی معروف می باشد که به وسیله آن تمامی حساب ها صفر می گردند. انجام این امر باعث می گردد که یک صورت کلی از حساب های مالی شرکت و سازمان در اختیار مدیران آن قرار گیرد و به راحتی بتوانند در روند کسب و کار سال های آتی برای اخذ تصمیمات بهتر از آنها استفاده نمایند.

تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها:

در حسابداری آنلاین 3 نوع حساب دائمی، موقت و مخلوط تعریف شده اند که در شرایط لازم هر کدام از آنها باید بسته شوند. البته باید خاطر نشان کرد که حساب های مخلوط، تحت شرایطی به حساب های دائم یا موقت تبدیل می شوند و در انتهای سال مالی، تنها حساب های موقت و دائم بسته می شوند. بستن حساب های مالی تنها مختص پایان سال نمی باشد و ممکن است در طول سال نیز بنا به دلایلی این اقدام صورت گیرد مثلا در صورتی که برخی از مشتریان باقیمانده بدهی خود را پرداخت نکرده باشند و حساب آنها نیمه کاره مانده باشد. بنابراین شرکت با بستن حساب وی در واقع مطالبه خود را جز معوقات سوخت شده قرار می دهد. اما در پایان دوره مالی به منظور مشخص شدن میزان سود و زیان و انتقال بعضی از حساب ها به سال مالی بعد، حسابداران اقدام به بستن حساب ها می کنند که حساب های موقت بسته شده و حساب های دائمی نیز پس از بسته شدن به سال مالی بعد انتقال می یابند.

تهیه صورت های مالی و بستن حساب ها دارای چرخه زیر می باشد:

جمع آوری و طبقه بندی دقیق اطلاعات مالی با جزئیات تجزیه و تحلیل اطلاعات گردآوری شده و ارزیابی آنها ثبت دفاتر قانونی شامل دفتر روزنامه و دفتر کل آماده کردن تراز آزمایشی برطرف کردن اشتباهات و اصلاح و تعدیل دفاتر تهیه تراز آزمایشی اصلاح شده تهیه صورت سود و زیان و صورت تغییرات سرمایه بستن حساب های موقتی تهیه تراز اختتامیه تهیه ترازنامه شرکت و بستن حساب های دائمی و انتقال به سال مالی بعد در اخر هم برای داشتن یک تقویم آنلاین یا تبدیل تاریخ خاطرات خود می توانید وارد سایت جذاب یار شوید و لذت ببرید.

منبع


برچسب: سایت یار-سامانه یار-تقویم انلاین یار-سود-مدیریت سود-حسابداری انلاین،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۴:۱۲ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

ثبت اسناد و املاک را بهتر بشناسیم

بطورکلی همانگونه که از نام این نهاد قانونی که زیرمجموعه قوه محترم قضائیه می باشد مشخص گردیده، کلیه امورمربوط به ثبت اسناد واملاک کشور از وظایف این اداره می باشد عمده اموری که دراین نهاد انجام می گردد و متقاضیـان مختلف برای انجام این موارد بـه اداره ثبت اسناد واملاک مراجعه می نمایند درذیل بـه تفکیک اعلام می گردد و درخاتمه برای آشنائی با چگونگی انجام کارها در این اداره فرمهای درخواست تعدادی از اموری کــــه درشرح وظایف ثبت اسناد واملاک بــوده و مورد نیاز متقاضان می باشد جهت راهنمایی اعلام می گردد. برای ثبت و طبقه بندی و مدیریت بهتر اسناد و مدارک استفاده از نرم افزار های سازمانی مانند نرم افزار اتوماسیون آنلاین، دبیرخانه، بایگانی آنلاین و… پیشنهاد می شود. در ادامه این مطلب از سایت یار با ما همراه باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات در خصوص اسناد و املاک، تقویم آنلاین، وبینار رایگان، تبدیل های تاریخ و ... را هم دریافت نمایید.

عمده اموری که انجام آن درعهده اداره ثبت بشرح ذیل می باشد:
صدوراسناد ملکی
تعویض اسناد مالکیت که به دلائل مختلف از انتفاع ساقط گردیده است ماننــــد: ریختن جوهرروی مندرجات سند، آب ریختگی روی سند و…
صدور متمم الصاقی سند مالکیت بدلیل پرشدن ستونها
درخواست نقشه ثبتی
درخواست اجرای ماده 45 (در مواردیکه دراثرتعریض گذر، متراژ ملک تغییر می یابد، متــراژ مندرج در سند نیز می بایستی تغییر یابد) این ماده قانونی ناظر بر مطلب فوق می باشـــد
درخواست اصلاح حدود اربعه (در مواردیکه ملک مجاور بدلیل طرحهای شهری تبدیل به گذر می گردد، مندرجات حدود اربعه می بایستی تغییر یابد)
اجرای ماده 147 و148 (درموارد بخصوص، سند مالکیت رسمی برای مبایعه نامه های قبل از سال 1370 خورشیدی صادر می گردد) بدیهی است برای اعمال این قانون شرایط ویژه ومختلفی می بایستی رعایت گردد.
اجرای ماده 149 (اجرای این ماده زمانی مورد نیاز می باشد که مندرجات سند مالکیـت بهر دلیل با وضـع موجود تطبیق نمی نماید )
انجام افراز املاک مشاع
نصب مجدد سرب پلمب روی جلد سند مالکیت
انجام ثبت املاک با هر نوع کاربری
آگهی تحدید حدود اختصاصی
انجام صدور سند ملکیت
تبدیل سند مالکیت افراد متوفی به نام وراث قانونی (صدور سند مالکیت وراث قانونی)
انجام صدور صورتمجلس تفکیکی برای املاکی که پایانکار ساختمان بـرای آنها صادر گردیده است
صدور سند مالکیت براساس تنظیم تقسیم نامه
تبدیل اسناد مالکیت مشاعی به یک جلد سند
انجام تمامی امور ثبت شرکتها ومالکیتهای صنعتی
اجرای اسناد رسمی لازم اجرا
برای انجام کارهای فوق می بایستی فرمهای درخواست مربوطه را تکمیل نمــود در ذیل نمونه فرم های درخواست ،جهت سهولت کاربران ایران فایل مکتوب و ارائه می گردد تا شما عزیزان در زمان مراجعه به اداره ثبت در زمان انجام امور صرفه جویی نمائید.
برای تبدیل تاریخ میلادی به شمسی یا تاریخ میلادی روز کافیست وارد سایت یار شوید.
برای خواندن ادامه این مطلب از سایت یار کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: تقویم یار،سایت یار،تقویم فارسی یار، اسناد ملی، ثبت اسناد، ثبت املاک،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۸:۲۰ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

تنظیم دستور جلسه برای جلسات

مقاله­ جلسات مؤثر، هدف یک دستور جلسه و چگونگی تنظیم آن را در برمی‌گیرد، همچنین مقاله­ نقش دبیر جلسه شرح می‌دهد که طرح دستور جلسه کاری است که معمولاً توسط رئیس جلسه و دبیر جلسه انجام می‌شود.

دستور جلسه چیست؟
در ساده‌ترین تعریف، دستور جلسه، فهرستی از موارد موردبحث در جلسه را ارائه می‌دهد و باید شامل موارد زیر باشد:

هدف جلسه؛ و ترتیب موارد موردبحث، به‌طوری‌که جلسه به هدف خود برسد. این متن در انتها صورت‌جلسه را تشکیل می‌دهد.

دستور جلسه ممکن است تا حدودی شامل جزئیات باشد و اغلب حاوی زمان موردنیاز برای هر مورد است.

دستور جلسه ابزاری برای تمام شرکت‌کنندگان در جلسه است و تنها به رئیس و دبیر جلسه محدود نمی‌شود. همچنین، در طول جلسه و پس‌ازآن کاربردهای متنوعی دارد.

این کاربردها شامل موارد زیر هستند:

به افراد کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند که آیا آن‌ها نیاز به حضور در جلسه دارند یا خیر. با تعیین آنچه موردبحث قرار خواهد گرفت و مدت‌زمان بحث، شرکت‌کنندگان متوجه خواهند شد که آیا حضور آن‌ها برای این بحث حیاتی است و برعکس، آیا بحث برای آن‌ها ضروری است. سپس آن‌ها می‌توانند آگاهانه تصمیم بگیرند که در جلسه حضور داشته باشند و یا به‌صورت کتبی یا از طریق شرکت‌کننده دیگری مشارکت خود را نشان دهند.

به دعوت‌شدگان کمک می‌کند برای جلسه آماده شوند. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدانند که چه چیزی موردبحث قرار خواهد گرفت و پیش از جلسه در مورد آن­ فکر کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند اطلاعات ضروری را به‌منظور همکاری مؤثر در جلسه تهیه کنند.

برای جلسه یک ساختار فراهم می‌کند. بدان معنی که اگر فردی از موضوع خارج شود، به‌سرعت و به‌راحتی می‌توان وی را به موضوع اصلی بازگرداند.

به‌طور مشابه، صورت‌جلسه این امکان را فراهم می‌کند تا رئیس، جلسه را کنترل کند. یک دستور جلسه­ زمان‌بندی‌شده به‌ویژه برای این امر بسیار مفید است، زیرا رئیس جلسه می‌تواند در صورت نبود زمان کافی بحث بعدی را شروع کرده و از شرکت‌کنندگان درخواست کند تا در صورت لزوم بحث را خودشان بعداً ادامه دهند.

برای تبدیل تاریخ های میلادی به شمسی یا تاریخ آنلاین امروز کافیست وارد سایت یار شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: سایت یار-سامانه یار-تقویم انلاین- دستور جلسه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۹:۴۸ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

تعیین اهداف بزرگ مهم است

برخی استدلال می کنند که تعیین و پیگیری “اهداف بزرگ” ممکن است برای کسب و کارها چندان مناسب نباشد- چون در این شرایط همیشه ممکن است نتوانیم به این اهداف برسیم و از دستیابی به آنها باز بمانیم. این که تیم شما با تمام قوا به دنبال تحقق اهداف باشد اما نتواند به آنها دست پیدا کند، می تواند روی روحیه آنها تاثیر منفی داشته باشد. قطعا شرایط برای مدیران به خصوص مدیران جدید این تیم ها هم بهتر نخواهد بود و در برخی موارد ممکن است آنها را از شرکت اخراج کنند. سازمان هایی که معمولا با ریسک و خطر مخالفند، ترجیح می دهند به یک هدف متوسط برسند و موفق به نظر بیایند تا اینکه یک هدف بسیار بزرگ داشته باشند و قادر نباشند آن را نهایی کنند. البته در این میان مدیرانی هم هستند که به طور کلی از تعیین اهداف و مدیریت تغییرات گریزانند و از انجام آن شانه خالی می کنند.
 
3 دلیل برای تعیین اهداف بزرگ‌تر

پیگیری اهداف بزرگ مهم‌تر از دستیابی به آنهاست. تجربه ای که تیم شما در راه دستیابی به این اهداف کسب می کند ارزش تعیین و پیگیری اهداف بزرگ را دارد؛ حتی اگر در مسیر خطاهایی هم اتفاق بیافتد. مدیریت کردن اموردر قالب های سازمانی و شرکت ها، عملکرد تیم ها برای رسیدن به اهداف بزرگ شرکت مهم است. در همین زمینه نرم افزار هایی مانند مدیریت کار، تقویم آنلاین و… تولید شده اند تا میزان راندمان مثبت افراد تیم را افزایش دهند.
 
اهداف بزرگ تصور ما در مورد آنچه ممکن است را تغییر می دهند

وقتی هدف بزرگی را تعیین می کنیم، برای دستیابی به آن، برنا ریزی می کنیم. تعیین اهداف بزرگ باعث ایجاد تمرکز و همکاری بیشتر در یک تیم می شود و آنها را مجبور می کنند تا به دنبال راه حل های خلاقانه باشند و قادر باشند کارهایی را انجام دهند که در شرایط عادی هرگز تصور انجام آن را نیز نداشتند. این اتفاق باعث می شود عملکرد افراد به طرز چشمگیری بهبود پیدا کند زیرا در غیر این صورت قادر به دسترسی به اهدافشان نخواهند بود. در واقع تعیین اهداف بزرگ می تواند به عنوان یک مکانیسم برای تحریک پیشرفت عمل کند.
 
اهداف بزرگ ما را وادار به آزمایش و یادگیری سریع می کنند

تعیین اهداف بزرگ، ما را مجبور می کند تا فرضیه ها و راهکارهای مختلف را امتحان کنیم و البته گاهی اوقات هم مرتکب اشتباه شویم – همه این اتفاقات تنها در حالتی اتفاق می افتند که ما خودمان را تحت فشار قرار دهیم تا به یک هدف بزرگ و جاه طلبانه برسیم.در مسیر تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگ است که متوجه خطاهای خود می شوید و تصمیم می گیرید، کدام گزینه ها را در آینده نباید امتحان کنید و یا نیاز است روی کدام گزینه ها بیشتر سرمایه گذاری کنید.
 
وقتی کار سخت باشد، بهترین خود را ارائه می دهید

موقعیت های دشوار و محدودیت هایی مانند ددلاین ها افراد را مجبور می کند تا بیشتر تلاش کنند و برای مقابله با چالش های مختلف آماده شوند. محدودیت ها به شما کمک می کنند تا روی مهم‌ترین نکات و وظایف متمرکز شوید و بهترین خود را به نمایش بگذارید.

 

برای تبدیل شمسی به میلادی تاریخ هایتان و تقویم تاریخ امروز کافیست وارد سایت یار شوید.
برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: تقویم ، سایت یار ، تقویم فارسی ، تقویم انلاین ، تبدیل تاریخ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۳۹ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

تفاوت بایگانی و آرشیو

 قفسه نگهداری زونکن‌ها :

بایگانی یا آرشیو (به فرانسوی: Archive)‏ به کلیه سوابق واسناد و مدارک عمومی یا تاریخی که توسط دولت یا یک سازمان دولتی یا اداره یا موسسه و یا تاسیساتی از این قبیل نگهداری می‌شود و نیزاسناد و مدارکی که خانواده یا فرد در ارتباط با کار خود تهیه و یا دریافت می‌کند و آن‌ها را تحت نظر خود محافظت یا نگهداری می‌نماید، گفته می‌شود.

تاریخچه آرشیو :

از زمانی که بشر توانست مدارک مربوط به زندگانی و فعالیت‌های اقتصادی و نیز جزئیاتی از زندگی شخصی خود را برروی مواد و اجسام با دوام ثبت کند. و در مکانی گرد آورد، آرشیو به وجود آمد.

تفاوت بایگانی و آرشیو :

بایگانی تحت وب به تعداد سازمان‌ها وجود دارد و اسناد آن معمولاً در معرض نقل و انتقال و تحویل است.

اسناد بایگانی ارزش‌های متفاوتی دارند و گاه ارزش خود را از دست می‌دهند.

اسناد بایگانی برای انجام امور سازمانی و جاری است.

بایگانی بستر و خاستگاه اسناد آرشیوی است، در حالی که عکس آن صحیح نیست.

بایگانی خاص امور دفتری و سازمانی است.

در حالی که اسناد آرشیوی این مشخصات را داراست:

عصاره و چکیده بایگانی ها و مکاتبات اداری است.
ارزش نگهداری دارد.
معمولاً مربوط به امور جاری نیست و مشمول گذشت زمان می‌گردد.
برای تبدیل شمسی به قمری تاریخ هایتان یا تبدیل تاریخ امروز شمسی کافیست وارد سایت یار شوید. 

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: تقویم یار،سایت یار،تقویم فارسی، تقویم انلاین، تبدیل تاریخ با یار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۷:۴۳ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

تست هوش Mensa

منسا (Mensa) چیست؟
منسا قدیمی ترین انجمن غیرانتفاعی هوش و IQ برای افراد با ضریب هوشی بسیار بالا است. گروه بین المللی منسا از چندین بخش کوچک تشکیل شده است که هر کدام متعلق به ملل مختلف است. این انجمن هوش، در سال 1946 توسط دکتر لنسلوت و رونالد بریل ایجاد شد. سازمان هوش منسا کاملاً غیر سیاسی بوده و هیچ گونه تبعیضی بین اعضای خود قایل نیست و برای تایید صلاحیت و ورود، به هیچ وجه فاکتور هایی همچون ملیت، دین، نژاد و سن و سایر فاکتورهایی از این دست در نظر گرفته نمی شود. در ضمن سازمان ها و شرکت هایی که از آزمون های دیسک (DISK)، مایرز-بریگز (MBTI)، تست هوش هیجانی (Baron (EQ، تست هوش تصویری Raven و سایر آزمون های هوش، شخصیت شناسی و روانشناسی برای گزینش و سنجش نیروهای خود استفاده می کنند، می توانند در سایت cvbuilder.me به طور مادام العمر و رایگان از تمامی این آزمون ها استفاده نمایند.

اهداف سازمان هوش منسا بر اساس قوانین و خط مشی آن، شامل موارد زیر است:

  • تقویت هوش انسانی
    ترغیب افراد و ایجاد بستری برای تحقیق در زمینه هوش انسانی
    ایجاد یک محیط اجتماعی محرک و تشویق کننده برای اعضای خود

رزومه مناسب برای عضویت در منسا
برای پذیرش در سازمان منسا، شما باید در رزومه کاری خود کسب حداقل 98 درصد نمره آزمون هوش های استاندارد و آزمون هایی که تحت نظارت انجمن را داشته باشید. از جمله تست هوش معتبر می توان از آزمون IQ استنفورد باین و تست هوش کتل مقیاس 3 نام برد. البته بسته به آزمونی که در رزومه کاری خود درج کرده اید، نمره قابل قبول انجمن متفاوت خواهد بود و با توجه به سطح آزمون هوش نمره قبولی شما تعیین خواهد شد. حداقل نمره منسا برای تست هوش استنفورد، 132 است؛ در حالی که کمترین نمره قابل قبول برای آزمون IQ کتل 148 است. میانگین ضریب هوشی منسا در دسترس عموم قرار ندارد و ما تنها می دانیم که میانگین بهره هوشی آن ها از این حداقل ضرایب اعلام شده بالاتر است.

چه راه هایی برای پذیرش رزومه در منسا وجود دارد؟
ممکن است بپرسید که چطور می توان در این انجمن بین المللی عضو شد. قبل از این که یک رزومه کاری برای آن ها ارسال کنید باید در یک تست هوش رسمی شرکت کنید و نمره تست هوش خود را در نمونه رزومه خود ثبت کرده و برای آن ها ارسال کنید. حال این کار را می توانید هم از طریق خود آزمون های سازمان انجام دهید یا از تست IQ هایی که مطابق با ضوابط و دستورالعمل های منسا هستند، استفاده کنید. برای تشخیص نمره آزمون خود باید با موسسه ای که آزمون هوش برگزار می کند تماس بگیرید و از آن ها بخواهید یک نسخه تایید شده از برگه آزمون هوش شما را برای ارسال به منسا به شما تحویل بدهند.

 

برای داشتن یک تقویم میلادی به شمسی یا تقویم فارسی کافیست وارد سایت یار شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: تقویم انلاین، سایت یار، تقویم فارسی ، تقویم ایرانی یار، تست هوش،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۳۲ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

تراز آزمایشی حسابداری

تحولات متنوع و چشمگیر فن‌آوری ارتباطات و ابزارهای آن در دهه‌های اخیر به تغییر مفهوم ارتباطات سازمانی و ورود مفاهیم جدید مانند اتوماسیون اداری در عرصه دیوان سالاری و بوروکراسی‌های اداری منجرشد و تا آنجا پیش رفت که به مذاق مردم خوش آمد. توسعه فناوری اطلاعات و ابزارهای آن، توقعات و انتظارات مردم و ارباب‌رجوع‌های سازمانی را به شدت بالا برده است. آنها توقع دارند خدمت مورد نیاز خود را از منظر روش انجام کار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه و صرفه‌جویی زمانی، دریافت کنند.
تحولات عرصه فناوری همین تغییرات و دگرگونی‌ها را در عرصه تعاملات بین سازمانی نیز به دنبال داشته است. امروزه و به دنبال گسترده‌تر شدن مفهوم اتوماسیون اداری و ابزارهایش، ایجاد روشی مکانیزه برای تبادل الکترونیکـی مکاتبـات بـین سازمان‌ها و نهادهای مختلف، نیازی جدی و اساسی محسوب می‌شود. فراموش نکنیم که در حال حاضر ارزش ارتباطات الکترونیکی در دسترسی سریع به اطلاعات نیست؛ بلکه توانایی آن برای تسهیل ارتباطات است. این همان نگاه اصلی است که شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به مفهوم اتوماسیون اداری داشته و تلاش کرده است تا آسان‌ترین و امن‌ترین راه برای ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مشتری و مردم و سازمان‌ها و نهادها با یکدیگر را ایجاد کند. پس در ادامه این مطلب از سایت یار که یک سایت تقویم انلاین مانند تقویم دات کام است با ما همراه باشید. 

اتوماسیون اداری دیدگاه از بستر وب تا موبایل
سیستم‌های اطلاعاتی کارآمد و یکپارچه که همه فعالیت‌ها و وظـایف یـک سـازمان را پوشـش دهند، متقاضیان فراوانی یافته است؛ چراکه انتخاب این سیستم‌ها افزایش قابلیت‌های سازمانی، بهبود عملکرد، تصمیم‌گیری بهتـر و دستیابی به مزیت رقابتی را برای سازمان‌های بهره‌بردار ایجاد می‌کنند. در انتخاب چنین سیستم‌هایی توجه به دو ویژگی مهم یعنـی تسهیل امور و توسعه ارتباطات بیشترین تاثیرگذاری را دارند.
در مجموعه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه نیز با اتکا برهمین ۲ اصل، تلاش شده است تا علاوه بر پشتیبانی کامل از فرآیندها و تعاملات سازمانی و سهولت در تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، سایر مفاهیم و فرآیندهای مرتبط به حوزه اتوماسیون اداری آنلاین از سطح مدیران تا مراجعین به سازمان پوشش داده شوند. از سوی دیگر این مجموعه نرم‌افزاری با اتکا به دو نرم‌افزار کارها و نرم‌افزار جلسات، راهکاری موثر برای مدیریت کارهای تیمی و گروهی از سوی مدیران،‌ برگزاری جلسات بهینه و مدیریت زمان و افزایش بهره‌وری سازمانی را ارائه کرده است.
از سوی دیگر، بهره‌گیری از ابزارها و سرویس‌های معمول حوزه اتوماسیون اداری شامل فکس، ایمیل، ‌پیامک، ECE و LINK برای ایجاد ارتباط درون سازمانی و تعاملات بیرون سازمان نیز در این مجموعه نقش محوری دارند. این ابزارها علاوه براینکه ارتباطات درونی و برونی سازمانی را سریع‌تر، دقیق‌تر و ارزان‌تر کرده‌‌اند، مفهوم ارتباطات در هر کجا و هر زمان را نیز عینیت بخشیده‌اند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ امروز میلادی یا تاریخ شمسی به میلادی کافیست وارد سایت یار شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: تقویم یار، سایت یار، تقویم فارسی، تقویم انلاین، تبدیل تاریخ با یار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۲۹ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

حسابداری حقوق و دستمزد چیست

همه افرادی که به دنبال کار مناسب هستند در واقع هدف اصلی شان کسب در آمد است. مسئله حقوق و دستمزد، هم برای کسانی که به دنبال کار هستند، هم برای کسانی که در پی یافتن نیروی کار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. محاسبه حقوق و دستمزد، عوامل تعیین کننده، قوانین حاکم بر حقوق و دستمزد، چگونگی محاسبه آن و … از مواردی است که با خواندن این مقاله می­توانید با آن آشنا شوید. حقوق مبلغی است که هر بنگاه اقتصادی موظف است بابت انجام فعالیت های نیروی کار پرداخت کند. در واقع حقوق و دستمزد، سهم نیروی کار در تولید کالا یا ارائه خدمات است. حقوق و دستمزد، مبلغی است که برای انجام کاری مشخص و در زمان مقرر، پرداخت می­شود. دو فاکتور مهم در تعیین میزان حقوق و دستمزد، کیفیت و کمیت کار است.

تفاوت میان حقوق و دستمزد:
حقوق: معمولا در قبال کار انجام شده توسط کارکنان اداری پرداخت می شود. مبالغ حقوق مطابق با قرارداد کاری است که میان کارگر و کارفرما بسته می شود و به صورت ماهانه پرداخت می شود.

دستمزد: هزینه ­ای است که مبنای آن ساعت کاری است و به صورت حق الزحمه و طبق ساعت کاری انجام شده، پرداخت می­شود. دستمزد در واقع نوعی پرداخت است که به کارگران از ماهر تا ساده پرداخت می شود.

چگونگی محاسبه حقوق و دستمزد:
برای محاسبه حقوق و دستمزد عوامل زیادی دخیل هستند از جمله قراداد اولیه ای که میان کارفرما یا مسئول مربوطه با کارگر یا کارمند اداری بسته می شود. حقوق و دستمزد جزو هزینه های شرکت محسوب می شود که در دفتر کل و دفتر روزنامه باید ثبت شود.

برای داشتن یک تقویم آنلاین یا تبدیل تاریخ های خود کافیست وارد سایت یار شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: تقویم یار،سایت یار،تقویم فارسی یار، تقویم انلاین یار، تبدیل تاریخ با یار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۸:۴۸ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

تجدید ساختارهای مالی به منظور افزایش سود

بهتر است در ابتدا و برای درک بهتر رابطه تجدید ساختار های مالی و افزایش سود، با مفاهیمی مثل: استاندارد های حسابداری (ساختارهای مدیریتی) و مدیریت سود آشنا شوید.

تعریف استانداردهای حسابداری:

از استاندارد به معنای مقیاس و نمونه و یا چیزی که اصل و مبنا قرار گرفته شده ، برای مقایسه توسط جمع کثیری از مردم در فرهنگ لغت، نام برده شده است. در حسابداری می توان گفت استاندارد ها، قوانینی هستند که انجام امور را اداره کرده و تعیین کننده ی این هستند که گزارش مالی کدام اطلاعات را باید در بر بگیرند.

تعریف مدیریت سود:

یکی از حیاتی ترین مسائل، مدیریت سود می باشد که در حسابداری تحت وب توجه زیادی به آن می شود. قضاوت هایی که از طرف مدیران انجام می گیرد و اختیاراتی که مدیران در روند گزارشگری مالی دارند به مدیریت سود، معروف است. مدیریت سود مجموعه اقداماتی است که در راستای استاندارد های مورد قبول در علم حسابداری آنلاین انجام می شود و هدف آن وصول به سودی است که مدنظر است.

نظر اسکیپر در مورد مدیریت سود: “مدیریت سود ، دخالت و مبادرت کلی و بزرگی در روند گزارشگری مالی جهت رسیدن به سطوح موردنظر از سود است. به این صورت ، سود ممکن است با توجه با هدف های متفاوت مدیریتی، کاهش یا افزایش یابد “.

در جایی دیگر این چنین تعریفی از مدیریت سود ارائه شده است:

” مدیریت سود امری است که باعث می شود، گزارش سود بیشتر از این که عملکرد مالی یک شرکت را نشان دهد، بازتابی از خواسته ها و نیازهای مدیریت باشد. ”

به طور معمول، مدیریت سود با دو روش زیر انجام می پذیرد:

با روش حسابداری تعهدی، که این روش عبارت است ازمحاسبه عملکرد یک شرکت و آشنایی با پیشامد های اقتصادی و عدم توجه به زمانی که معامله انجام می گیرد، به صورتی نقدی.

به صورت تغییردادن و عوض کردن روش های حسابداری

برای تبدیل سال شمسی به میلادی یا داشتن یک تقویم‌آنلاین و ... کافیست وارد سایت یار شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: سایت یار-سامانه یار-تقویم انلاین یار-سود-مدیریت سود-حسابداری انلاین،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۵:۲۰ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)

تاثیر استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری در سازمان ها

چرا استفاده از نرم افزار های اتوماسیون اداری در سازمان‌ها اهمیت دارد؟
ظهور نرم افزار اتوماسیون اداری به منظور ارائه راهکارهایی یکپارچه در زمینه فناوری اطلاعات بوده است. همواره حجم بالای مکاتبات و گردش نامه های اداری و همچنین اسناد در ادارات، سازمان ها و موسسات اداری معضلی برای این ارگان ها بوده است.هرگونه ضعف در سیستم مکاتبات اداری موجب می شود نه تنها با اتلاف وقت و مصرف انرژی بالا مواجه شویم بلکه هزینه های بسیار بالایی را متحمل شده و در عین حال کارایی کمتری را نیز بدست آوریم. پیاده سازی راهکارهای سازمان های الکترونیک در سازمان ها و ادارات به شکل اصولی، آنها را تبدیل به سازمان بدون کاغذ خواهد کرد. این امر ضمن مشارکت در حفظ هر چه بیشتر محیط زیست، سازمان ها را به مراکزی با سرعت عملکرد بالا و کارآمد تبدیل می کند. در ادامه به برخی از مهمترین تاثیرات پیاده سازی این سیستم ها بر روی سازمان‌ها می‌پردازیم.
تاثیر نرم افزار اتوماسیون اداری بر ارتباطات سازمانی
یکی از بدیهی ترین و با اهمیت ترین امور در سازمان ها ارتباطات است. نمی توان از تاثیر فناوری اطلاعات بر روی ارتباطات در سازمان ها و تغییراتی که در سازمان ها ایجاد کرده است چشم پوشی کرد. با توجه به افزایش وسیع تعاملات درونی و بیرونی سازمان ها، نیاز به ارتباط بیشتر واحدهای سازمان ها، نظارت بر ارتباطات، بررسی پیشرفت کارها و مواردی از این قبیل چالش های جدید سازمان ها هستند. منبعد مدیریت و رسیدگی به این حجم از امور به روش های سنتی، خارج از توان مدیران خواهد بود.
فناوری اطلاعات راهکارهای تازه ای برای حل این چالش ها پیش روی سازمان ها و مدیران قرار داده است. نرم افزار اتوماسیون اداری یکی از پرکاربردترین سیستم های اطلاعاتی در سازمان هاست. این سیستم در کنترل گردش اطلاعات، سازمان ها را یاری می دهد. این سیستم با ابزارهای متنوع ارتباطی مانند ارسال، دریافت و ارجاع نامه ها و دستورالعمل ها، پیام های شخصی، و نامه های الکترونیکی به بهبود ارتباطات در سازمان ها کمک شایانی می کند.
اتوماسیون اداری به تمامی سیستم های الکترونیکی ای خطاب می شود که انواع ارتباطات داخلی و خارجی سازمان ها را برقرار و یا تسهیل می کنند. با توجه به اینکه حجم انبوهی از امور روزمره سازمان ها امور دفتری هستند میتوان گفت تمامی کاربران در هر سطحی از سازمان با آن سروکار دارند. نرم افزار اتوماسیون اداری به افزایش بهره وری در حوزه امور دفتری و درنتیجه ارتباطات مکتوب خدمت بزرگی کرده است. از مهمترین تاثیرات نرم افزار اتوماسیون اداری فراگستر در ارتباطات سازمانی می توان به کاهش هزینه مسافرت ها و طی مسافت های طولانی، ارتباطات به موقع و بهتر، نگهداری بهتر سوابق و … اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مانند دانستن تاریخ امروز یا تبدیل تاریخ میلادی به شمسی کافیست وارد سامانه یار شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.


برچسب: تقویم فارسی یار- تبدیل تاریخ تولد به میلادی-تبدیل تاریخ تولد به شمسی-نرم افزار اتوماسیون اداری،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۴:۴۵ توسط:فاطمه اکبری موضوع: نظرات (0)